Backgammon.it

La tua guida on-line di backgammon
Oggi è sab 24 ago 2019, 10:14

Tutti gli orari sono UTC + 1 ora

Autore Messaggio
 Oggetto del messaggio: buongiorno ex amici alzheimerati
MessaggioInviato: ven 29 mar 2019, 13:15 
Non connesso

Anche se nessuno di voi mi ha riconosciuta, perché siete una manica di storditi, mi ha fatto piacere rivedervi ieri sera.
E così mi ritroverete fra voi a rompere le scatole, a parlare, parlare, parlare: vi prometto che con il tempo mi abituerò a me e migliorerò.

Per chi non lo conoscesse: un bellissimo blog di Bill Robertie, con quiz, non molto aggiornato, vale, non come Valentino.

https://thegammonpress.com/bill-robertie-blog/

se vi iscrivete alla newsletter, arrivano cose carine come questa:

~ From Bill Robertie
Kent Goulding and I recently had the pleasure of doing a remote commentary on the Main Finals of the 3rd Boston Open held from February 14th-17th at the Hyatt Regency Harbor Hotel. It was a bit of a technological marvel - Kent was in Maryland and I was in Arlington about 10 miles from the tournament hotel. World-class players Marty Storer and Frank Raposa played an exciting match and people seemed to greatly enjoy the commentary. Here's a link to the YouTube. Many thanks to tournament organizer Ross Gordon for holding another great event and to Matt Reklaitis for setting up the audio & video links.
(FYI: The commentary actually starts at about 32 seconds in and, at one point in the middle, the signal drops out briefly but stick with it. Kent & I return and comment straight through to the end of the match.)

https://www.youtube.com/watch?v=iFG0K-dlOVk

ho finito?
no: il commento arriva verso metà partita.

Francesca

Profilo  

Tutti gli orari sono UTC + 1 ora